четверг, 13 июня 2013 г.

Модуль 4

У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми.
Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, я встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювала Основні запитання, що формують зміст проекту. . Після дослідження існуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створю засоби оцінювання, що допомагають визначати навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проектів. Дуже важливий модуль!

Ознайомились з поняттями формуючого оцінювання, визначили методи і інструменти оцінювання. Створили перший варіант плану оцінювання, діаграму, Т-таблицю, таблицю З-Х-Д для оцінювання навчальних потреб учнів та презентацію про основні ідеї вивчення теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий